Gratis verzending vanaf €60 in NL en €100 in BE Voor 15:00 besteld, vandaag verzonden.
020-2614758 Account Wijnmandje

Wijnen van het domein Pontemagno – Piersanti

ZOEKFILTER
Wijnen per land en streek
Italië (7)
Marche (7)
Verdicchio dei Castelli di Jesi (5)
Rosso Piceno (1)
Rosso Conero (1)
Jaar
2019
2020
2016
2017
2018
Druif
Prijs

Vini Pontemagno

Het wijnhuis Vini Pontemagno is in 1955 opgericht door Giovanni Piersanti. Door te investeren in technologie en kwaliteit heeft dit wijnhuis een hoog niveau bereikt. Het maakt wijnen met een zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding. De Piersanti zijn vooral meesters van de Verdicchio Classico van de Castelli di Jesi. Il teatro del vino is een label van het wijnhuis Piersanti Vini San Paolo di Jesi uit Le Marche.

Pontemagno is een commercieel merk ontstaan ​​uit de nauwe samenwerking die in 1997 is begonnen tussen de wijnmakerij Piersanti en de commerciële Cesare Lorenzetti, waardoor kwaliteit en ervaring in de sector tot één idee zijn samengebracht. Pontemagno debuteerde in 2000 met de klassieke Verdicchio dei Castelli di Jesi Superiore Bachero die onmiddellijk een sensatie veroorzaakte vanwege zijn intensiteit en kracht van smaak, en won zelfs enkele belangrijke prijzen zoals “Wijn en truffels” in 2008, “Diploma of Great Mention – Vinitaly “in 2008,” Vinibuoni d’Italia “in 2009,” Le Marche da Bere “in 2009,” 10e nationale selectie van viswijnen “in 2009,” Diploma van grote vermelding – Vinitaly “in 2009. Een paar jaar later werd uit dit concept een tweede commercieel merk geboren, genaamd “Il Teatro del Vino”, dat het concept van prijs-kwaliteitverhouding het beste uitdrukt door het consumentenpubliek een “kampioen” aan te bieden genaamd Quota 311, eveneens vel prijzen toegekend.

Pontemagno en Teatro del Vino willen een uitstekende kwaliteitsstandaard garanderen bij elke oogst en in elke fles tegen een redelijke prijs. Dit is precies hun manier om het wijnproduct te zien, een product van uitstekende kwaliteit kunnen aanbieden, zelfs aan degenen die niet bereid zijn te veel uit te geven om een ​​goede wijn te proeven. Zij geloven in dit soort filosofie die ons in de loop der jaren uitstekende bedrijfsresultaten heeft gegarandeerd en vooral op klanttevredenheid, wat eigenlijk het belangrijkste is.