Pontemagno - Piersanti

De ervaring en het heersende familiebeheer stellen het Piersanti en Pontemagno in staat om vandaag de dag producten van hoge kwaliteit aan te bieden tegen zeer redelijke prijzen.Juist door deze eigenschap is het bedrijf een echt referentiepunt geworden, zowel op het grondgebied als op de markt.
Regio
Zoek een regio
Regio
Druif
Zoek een druif
Druif
Flesinhoud
Flesinhoud
Toon meer opties
Wijnhuis
Zoek een druif
Wijnhuis
Duurzaam
Duurzaam
Alcoholpercentage
Alcoholpercentage
Toon meer opties
Jaargang
Jaargang
Toon meer opties
Smaak
Smaak
Toon meer opties
Speciaal
Speciaal
Pontemagno – Piersanti

Vini Pontemagno

Het wijnhuis Vini Pontemagno is in 1955 opgericht door Giovanni Piersanti. Door te investeren in technologie en kwaliteit heeft dit wijnhuis een hoog niveau bereikt. Het maakt wijnen met een zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding. De Piersanti zijn vooral meesters van de Verdicchio Classico van de Castelli di Jesi. Il teatro del vino is een label van het wijnhuis Piersanti Vini San Paolo di Jesi uit Le Marche.

Pontemagno is een commercieel merk ontstaan ​​uit de nauwe samenwerking die in 1997 is begonnen tussen de wijnmakerij Piersanti en de commerciële Cesare Lorenzetti, waardoor kwaliteit en ervaring in de sector tot één idee zijn samengebracht. Pontemagno debuteerde in 2000 met de klassieke Verdicchio dei Castelli di Jesi Superiore Bachero die onmiddellijk een sensatie veroorzaakte vanwege zijn intensiteit en kracht van smaak, en won zelfs enkele belangrijke prijzen zoals “Wijn en truffels” in 2008, “Diploma of Great Mention – Vinitaly “in 2008,” Vinibuoni d’Italia “in 2009,” Le Marche da Bere “in 2009,” 10e nationale selectie van viswijnen “in 2009,” Diploma van grote vermelding – Vinitaly “in 2009. Een paar jaar later werd uit dit concept een tweede commercieel merk geboren, genaamd “Il Teatro del Vino”, dat het concept van prijs-kwaliteitverhouding het beste uitdrukt door het consumentenpubliek een “kampioen” aan te bieden genaamd Quota 311, eveneens vel prijzen toegekend.

Pontemagno en Teatro del Vino willen een uitstekende kwaliteitsstandaard garanderen bij elke oogst en in elke fles tegen een redelijke prijs. Dit is precies hun manier om het wijnproduct te zien, een product van uitstekende kwaliteit kunnen aanbieden, zelfs aan degenen die niet bereid zijn te veel uit te geven om een ​​goede wijn te proeven. Zij geloven in dit soort filosofie die ons in de loop der jaren uitstekende bedrijfsresultaten heeft gegarandeerd en vooral op klanttevredenheid, wat eigenlijk het belangrijkste is.